Kızlar merhaba. Ben normalde özel takipliyim 32 haftalık oldum ama özele gitmeyi daha düşünmüyorum. Zeynep kamil hastanesini herkes çok değiştiğini ve beğendiğini sölüyor aranızda oraya giden takipli olan en önemlisi bu sene içinde doğum yapan varmı ? Önerir misiniz ?