SilaTR Sabaha karşı uyurken yaklaşık 2 saat süren adet sancisina benzer şiddetli agrım oldu kanamam yoktu şuan da iyiyim normal mi
Melike1805 SilaTR benimde aynı haftada olmuştu dr gittim her şey yolunda dedi yinede daha uzun dürerse dr gitmenizde fayda var bu haftalarda yalancı sancılar olabilir
SilaTR Melike1805 yarın detaylı ultrason icin gidicem şimdi geçti çok şükür insallah ciddi birşey değildir çok teşekkür ederim
SilaTR Angelmom_ bu sabah yine aynısı oldu ağlayarak uyandım bugun detaylı ultrason icin gittim doktor sorun yok ağrılar olur normal dedi