goncacan bence şimdiki denen cinsiyete göre hiçbir şey alma da yapma da çünkü değişebilir sırf değişme vs oluyor diye bn 20 haftaya kadar öğrenmek istemiyorum dedim doktoruma 12 haftada cinsiyeti soyleyeckti normalde 15 haftada kanama olunca gittim o zmn eşim dayanamadı sordu bn duymak istemedim ama doktor kız dedi bn inanmiyrium bekleyeceğim dedim iki testten sonra kız denince inandım yine bişey almadım 28 haftalık oldum belki degisir der diye bekledim bu hafta da kız diyince gtiim alış veriş yaptım