Ilkbebe-34 Kızlar şeker yüklemesi yaptırdınız mı ben çok kararsızım zararı var mı yaptırmak gerekiyor mu bilemedim acıkcası
uraz_ve_annesi- Ilkbebe-34 arama kısmına şeker yüklemesi yazın okuyun postları bir sürü farklı fikir var ona göre karar verin ben yaptırdım gebeliğinde hiç şekerli paketli gıda yemeyeceksen yaptırma içtiğin içeçek 2 dilim baklava kadar şeker içeriyor
yasemin0945 Ilkbebe-34 yaptirdim gundelik hayatta cok tatli tuketen biri degildi. 35+3 teyim sadece bu son haftalarda tatli istegim artti onun disinda baslarda cok rahattim o konuda
nejvavin Ilkbebe-34 ben yaptırmadım yaptırmak istemedim.Ama doktorum bebeğin iri olduğunu şekerden kaynaklanabileceğini söyledi.Şimdi diyet yapıyorum ve ölçüm yapıyorum.Eğer yaptırmayacaksan kan şekeri takibi yapman lazım demişti.
Nazlicangrhn-3009 Ilkbebe-34 28+2 yim bende şeker yüklemesi yaptırmadım doktorum da bişey demedi zaten istemediğimi bildiği için
Eylemmmm Ilkbebe-34 Ilkbebe-34 devlet direk yapıyor diye biliyorum. Özelde doktorum, açlık, tokluk ve son 3 aylık değer istedi, testleri