Mariam2 kahvesever__ çok iyi sağlıkla büyüsün minik bende 33+1 haftadayiz biran önce görmek istiyorum oğluşumuz ama nezaman ister gelmek bilmiyorum
kahvesever__ Mariam2 teşekkür ederim hayırlısıyla sende al kucana istediği zaman gelir annesi ona kalmış
Beyza038 Mariam2 oğlum 41+2 de suni sancıyla doğdu şimdi kızıma hamileyim 24+4 deyiz bakalım ne zaman gelcek.