Sibeldamla Kızlar bugün belim ağrıyor ama normal doğum sancısımı anlamıyorum. Öyle ağrıyor aralıklı falan değil.2.hamileliğiö ama ilki suni sancıydı suyum geldği için
Nuraaaa Sibeldamla 35 haftalık hamileyim şurda bekliyim ilki benimde su gelmesi nedeni ile suni sancı ile doğum gerçekleşmişti geceden bu yana bel ve kasık ağrılarım çok fazla bi rahatlıyorsam sonrası daha kuvvetli ağrı oluyor
Amara_2019 Sibeldamla canım bende seninle aynı haftadayım 37+ 2 haftadayım benim de bel ağrım iki gündür çok var kasıklarıma vuruyor nst girdim bugün sancım yok ama belim ağrıyor
Sibeldamla Nuraaaa senin erken başlamış inşallah durur. Yok benimsadece belim ağrıyor adet sanccısı gibi anlayamadım