Kızlar ben 26 haftalık gebeyim bebeğimin hareketlerini hissediyorum hiç sorun yok çok şükür bir şey sormak istiyorum 14 kasım da en son kontrolümü oldum çok şükür iyiydi herşey dr detaylı ultrason istemişti çalıştığım için gidemedim zamanı geçmiş midir bir de 26 aralıkta aşı olacağım doktor kontrolüne de o zaman gideyim diyorum sizde geç olmadı sorun olur mu