Kızlar 2cm açıklık var nst düzenli sancı çıkıyor sizce bebisim ne zaman gelir 😍
1Neseekokcen_ bu gün akşama kalmaz düzenli sancın varaa
1Neseekokcen_ kaçıncı haftadasın canım
Tbsra95 ayyy inşallah sağ Salim gelir bebişim🙏🏻🙏🏻
1Neseekokcen_ Amin bana da dua et ya hamile kalayım doğurcak olanın dua sı kabul olur derler
Sushiii 36+2
Tbsra95 allahim inşallah kucağınızı doldurur sizinde yavrunuz olur 🙏🏻🙏🏻🙏🏻