Kızlar bilenleriniz belki vardır anlatmıştım 3 gün önce betam 23.3 ken dün 16.57 ye geriledi doktorumun kimyasaldsn şüphelendi perşembe adet olmazsan gel dedi. 15 i adet günüm normalde erken öğrenmiştim. Bugün aşırı miğdem bulanıyor bunu yaşayan var mı aranızda ne yapmalıyım ? Bana yardımcı olur musunuz. Sanki hamilelik bulantısı gibi midem, ilaç mı içsem ?