[silindi] ben pek de eşlerin doğum esnasında yanlarında olmasi taraftari değilim, neden derseniz o esnada doktor sizinle ilgilenirken eslerimiz daha da panik olabiliyor yani doktorların işi zorlaşıyor, o sırada sizi rahatlatmaya doğumu kolaylaştırmak çalışırken eslerinde paniği durumu zora sokabilir, bazı doktorlar doğum bitiminde kordon kesmeden önce eşleri odaya alabiliyor, bunu düşünebilir doktorunuza danisabilirsiniz😇