Mrlbrk bende yumurtalık takiblyle gebe kaldım vajina ağzında tahriş olmuş olabilir uktrasondan dolayı . Sizin sorunuz bu acaba yerleşme kanaması diyeyse 10 gün önceden olmaz ki zaten doktorlara göre böyle bir kanama yok 🤗 artarsa bi acile gidin kistik bir durumda olabilir