Mervekara5 valla benim 12. Haftama kadar düşük tehlikem vardı progestanı kullandım 12.haftadan sonra bel ağrısı boyle kuyruk sokumunda başladı oda bi düşük riskimiş veya erken doğum diye fitil progestan verdi doktorum cok yorulup ayakta kalmadıkça agrımıyor ayakta sabit iş yapmayın dinlenin bol bol