Biz de 23.haftadayız bebeğim mesela iki gün çok aşırı hareketli oluyorsa bir gün hareketlerini az hissediyorum. Normal diye düşünüyorum sonuçta onun da içeride bir düzeni var 😄 ilk gebeliğim ondan acemiyim. Sizlerin de bazı günler daha az hareket ettiği oluyor mu ?