Kızlar merhaba ben progestan kullanıyordum hamileliğimin en başından beri şuan 6+3 üm , bu zamana kadar o kadae çok kusmam mide bulantım baş ağrım halsizlik karın ağrısı olmuştu ki hamilelikten sanıyordum fakat ilacı kestim deneme amaçlı tüm şikayetlerim bitti çok rahatladım fakat risk devam ettiği için tekrar kullanmak zorundayım sizde nasıl bi yan etki yaptı