sym_13 çok geçmiş olsun. 😔Benim de ilk bebeğimin kalbi hiç atmadı, doktorlar garanti olsun diye 10 haftaya kadar bekledi. Sonradan da kürtaj oldum. Yaşasaydı 2 yaşına girecekti.
Ben şu an ikinciye hamileyim. Demem o ki tabi ki de olacak. Sonuçta mecbur kürtaj olmak zorundaydınız. Güçlü olun, bunu veren elbet bir daha verecektir. Kendinizi çok yıpratmayın. Her şerde bir hayır vardır. Ben böyle diyerek kendimi sakinleştiriyordum.