Bende öyle yatıyorum sol tarafa yatınca uzun süre nefesim daralıyor ve şuanda sırt üstü yatmak aşırı tehlikeli değil agirliginiz o kadar çok değildir son aylarda daha tehlikeli oluyor bebek bel kısmındaki omurlara baskı yaptığı için. Tehlikeden ziyade. Sağlıksız bir yatış pozisyonu . Ama uyanıp hep öyle gördüğünüzde sola dönmeye gayret gösterin bende her seferinde aynı şeyi yaşıyorum ama bir çok yazı var özellikle doktorların paylaştığı makaleleri göz önüne alın onları takip edin . Devamlı sola da yayılmaz ki canım çürür valla 😂. Hayırlı doğumlar 😍