Kızlar merhaba 12 haftalıkken bir geve kanama ile hastaneye gittik bir gece yatırdılar daha sonda evde istirahat dedi doktor ama kanama devam etti hep özellikle geceleri oluyordu. 14. Haftada kontrol için gittik bebeğin eşi yukarıya çıkması gerek dedi doktor 1 hafta etkili iğne yaptılar. Progestan kullanmaya devam ediyorum. Kahverengi camur gibi leke geliyor sürekli 3 4 gündür. Benim gibi yaşayanlar var mı korkmalı mıyım?