Seas ben yaşadım ama benim normalde karaciğer rahatsızlığim yok, o dönemde covid oldum ilaçlardan yükseldi
Benim netlesince 36+4 de kesinlesti 37+0 d doğum yaptım haftam büyüktü, doğum haftasına girer girmez doğuma aldı doktorum
Normalde ilaç ile takip ediliyor sizin gibi etken haftalarda olanlar ama size nasıl yol izlenir bilmiyorum, belki ilacın dozu arttırılır
Geçmiş olsun