Kızlar dün akşam saat 9.10 gibi doğum yaptım sezaryan doğum başlarda sütüm geliyordu ebe yardim etti emzirmem için ama şimdi ne yaptıysam bebek memeyi tutmuyor tutsada emmiyor emsede sütüm gelmiyor sanki çok az geliyor ebe sütun var dedi ama bu çocuk aç emiyor ama boşa emiyor ne yapabilirim kafayı yicem