Ssumeyye Bende çok yaşıyorum ya bıktım artık sürekli kanama oluyo doktora gittim bişey yapamadılar haliyle artık fırçalarken bile canım acıyo benim sürekli kan tükürüyorum hindistan cevizi yağını ağız da calkalayinca iyi geliyomuş gibi bişey okumuştum ama denemedim daha