-Papatya- Cuma günü nefrostomi oldum yani sağ tarafıma sonda takıldı ve bu yüzden ağrılarım çok fazla oluyor. Sol tarafıma doğru yatıyorum ama ağrı oluyor o yüzden hafif yana doğru dönüyorum sırt üstü yatıyorum ama tam uzanmadan güneşleniyor gibi bir sıkıntı olur mu ?
Prenses34_annesi -Papatya- tam yatamadigim sürece bir sıkıntı olacağını düşünmüyorum çünkü benimde sağ bobregimde büyüme vardı doktorum bir ay yatma dedi sağına sadece solda yattım o uyuşan yerin uyuşukluğu geçsin diye de hafif dönüyordum 🥰
haticenurrr Prenses34_annesi böbrek büyümeniz ne durumda acaba banada detaylı ultrasonda böbrek büyümem oldugunu söyledi doktor, 2. seviyedeymis üroloji takibindeyim😢
Prenses34_annesi haticenurrr beni yönlendirmedi kendisi takip etti şimdi yatmama izin verdi iyi durumda
nadrun Sırt üstü yatmanın bebeğe Bir zararı olmadığını söylemişti perinatoloji uzmanı bana , dediki sana zararı vaar kan akışı sana iyi gitmeidgit için annede baygınlık yapar dedi ..