Prenses34_annesi Tinasu kaç dakika da bir giriyor canım dakika tut istersen şimdi boşuna da telaşlanıp panik olma nişan şu adet ağrısı gibi bir ağrın var mı Kendini yokla bakalım bir olmadı geçmiyorsa doktora gidin 🥰🥰
Tinasu Prenses34_annesi bugün 2de kontrolüm var neyseki,şimdi geçti nişan su vs bşşey yok ama neden öyle olduki acaba bebekte karnımda toplanıp sertleşti daha çok erken az daha dursun diye dua ediyorum
Tinasu Prenses34_annesi 3-4 dakikada bir uzun süren sancılar geldi ağrılar kasılmalar yalancı sancı dedikleridir inşallah,birde bebek hareket ettikçe ağrı gidiyodu
Tinasu Prenses34_annesi eğer sancıysa nst de çıkarmı peki sabah sancı vardı şimdi yok ilk gebeliğim hiç bir bilgim yok 🤷♀️🙈
Prenses34_annesi Tinasu benim de ilk gebeliğim canım Emin ol ben de sonradan sonradan tecrübe edilmeye başladım 🥰
Prenses34_annesi Tinasu tabii canım mutlaka eğer sancım varsa nst kağıdında çıkar yani doktorun sana der mutlaka