Krispiim16 ben ilk doktor muaynem gittiğimde bebeğim tam 5 haftalıkmış 10 günlük gecikme ile öncelikle kan verdim hastanenin laboratuvar ı kadın doğumcuya yönlendirdi karından ultrason la kesemi gördük 1 hafta içinde kalp atışı duymama lazım fln salak saçması konuştu ben dinlemedim tabi 9. Haftaya kadar yolu olduğunu biliyordum.folik asit yazdı beslenme şekline dikkat et fln 15 dakika sürdü ben oradanıkınca hemen folik asiti aldım 6. Haftanın sonunda başka hastaneye gittik hem bebeğim hem kalp atışı vardı ondan sonra ayda 1 kere olmak üzere düzenli mauynelerime gittim.