Burculi_ _edakrsu22 nasıl geçti ameliyat anı uzun sürüyor mu çekiştirmeleri filan hissettiniz mi uyuşukluk hissi ne zaman geçti 3 gün var benimde heyecanlıyım
Gaye_zeliha _edakrsu22 çok acıttı mi o belden yapılan iğne bide sezeryandan ne zaman sonra taburcu oldunuz
_edakrsu22 Burculi_ benim kötü geçti anlatipta korkutmak istemem imkanım olsa genel anestezi olmak isterdim
Sabibo Burculi_ Hiç hissetmiyorsun gerçekten ve uzun sürmüyor ameliyat sonrası 1 gün acı olması normal ama dayanılmayacak kadar değil. Allah sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin
_edakrsu22 Gaye_zeliha daha taburcu olamadım yok igne acitmadi kasmayın yeter bu akşam 9 gibi doğurdum
Gaye_zeliha _edakrsu22 şuan narkoz gitmiş durumdadır ağrılarınız ne boyutta acaba dayanilmayacak bir ağrı varmı birde karnınıza baskı yapıldı mı ya da kum torbası konuldu mu
_edakrsu22 Gaye_zeliha evet karnıma baskı yapıldı kum torbası konuldu ağrılarım adet sancısı gibi ama yürürken çok zorluk çekiyorum
Burculi_ Sabibo teşekkür ederim yorumunuz için ilk defa oyle bir ortama gireceğim neler bekliyor çok endişeliyim tekrardan sagolun🥰