Elif927 Canım sıkılıyor 🥹🙈 uyuyamıyorum 🤷♀️ Miğdem ağzımda halim yok nasıl motive olucam bilmiyorum 😊🤲🏻🌷
Green7 Elif927 Valla durumlar kötü ya bende kıl kurdumudur nedir o kaşındırıuor zaten karnım burnumda kaşıntıdan uyuyamıyorum ilaç desen herşeyi kullanamıyosun .. Allah yardımcımız olsun 🥹
Amara_2019 Elif927 bende 37+2 haftalık hamileyim bugün bel ağrım var karnımda sertlik vardı sanki ishal da var bugün kadın doktorunda randevum var bakalım ne diyecek 🤲🏻
Gebebiri Haftadan selam 👋 inan burada durumlar daha vahim mide bulantısı ishal karın ağrısı ne ararsan var 🤷🏻♀️☺️ Doğuruyor muyum acaba 😂
Elif927 Gebebiri Aleykümselam canım mide bulantısı varsa açılman olabilir belki öyle duydum Allah sağlıkla gelmesini nasip etsin inşallah 🤲🏻🥰🙈
11115 Gebebiri bende 36 haftadayım, aynen öyle mide bulanması, kusma, ishal 1 haftadır böyle ama hiç gelen giden yok,ama sende artık doğum zamanı, hazırlıklı ol🤗
Elif927 Amara_2019 ay bende 37-2 deyim 🥺🥺 korku var bende millet korkma diyor da nasıl olcak zor geçti benim hamileliğim
Shrbnpltt Amara_2019 hello arkadaşım dün bende o sikayletler gittim bide baktım ne olsun sancılar tavan yapmış 1 parmak açıklık var ve doğuruyorumm yani daha dogurmadim ama çabalıyorum sancilarim var sadece belim ağrıyor hisetmiyorum açılma in ilerlemesi için çabalıyorum inşallah buvun doğuracam
Derya_gumus Elif927 37+3 haftalik hamileyim bende cok kotu durumdayim suan kalcamdan kasigimdan vuran agrilarim oluyor kasilmamda var acaba doğum sancisimi bunlar:( haftaya sali sezaryen gunum erken gelebilirmi benim bebis :(( ayni zamanda gazda var ayirt edemiyorum gaz sancisimi doğum sancisimi
Elif927 Derya_gumus Neden sezeryan dediler canım bana da demişlerdi de biz bebek kendi gelmek istesin dedik . Benimde ağrım var göğüs altı ve bacak arası hep egzama gibi döktü sizde de var mı böyle bişe
Sarslan Derya_gumus Ben 36+1 deyim ama aynı belirtiler var normal diye düşünüyordum, ara ara baya sancım oluyor. Perşembe terminim hayırlısı inşallah. İlk bebeğim, doğum belirtileri nasıl bilen var mı?
Roxymila Derya_gumus Okurken kendim yazdım sandım gerçekten😟 37. Haftaya giriyorum bende kalçamdan siyatigimden baslayip kasigima vuran agridan agliyorum bazen cok zorluyor artik canimi yakiyor.
melikeNr Derya_gumus aynı problemler bendede var bende sizin gibi düşünüyordum acaba doğum sancısı mi diye ama yalancı sancılar sanırım aynı günde de sezeryan olucaz allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah:)
Derya_gumus Elif927 doktorum 2 defa bakti caþın çok dar normal doğum olmaz çok zor dedi sezaryen gunu verdi ara ara terlemekten isilik gibi olduğu olmustu ama suan yok bende
Derya_gumus Sarslan umarim normaldir bu gece uyutmadi valla bu saat oldu sancilarin sıklığınin dakikasini tuttum 15 ti 25 oldu sonra 45 sonra 52 oyle olunca yalanci sanci dedim artik ama hala ara ara fena geliyo yani valla sancilar konusunda denehimi olan bilgilendirse ne guzel olur
Elif927 Derya_gumus benimde çatı muayene m var moral sıfır doğumu tetikliyor diyorlar dar galiba benimde 🤷♀️
Anneee06 Derya_gumus kuzum Konya’da gebe egitiminde söylediler çatı darlığı kontrolu diye birşey yok sancı başlayıp 5 cm açılma olana kadar çatı darlığı anlaşılamaz bu sebeple asla sezeryan kabul etmeyin diyirlar baska bir doktora daha gidin benim ilki sezeryan simdi ssvd istiyorum hem fiyati iki kat hem riski var
Elif927 Derya_gumus benimde öyle oldu bir kereden anlamamış mı iki kere seni zora sokmuş bende oldum çatı bana da dar dedi sezeryan günü verdi üç gün sonra 🥺🤲🏻🌷 dua bekliyorum inşallah sağlıkla kucağımıza alalım 🤲🏻🤲🏻
gozdeileri Elif927 ben de 37+1 deyim. Uyku diye birşey kalmadı artık gün içinde kafamı kaldıramıyorum, çok yorgun bitkin hissediyorum kendimi, baş ağrılarım ve mide bulantılarım oluyo.