birprensbirprensesannesi- Kızlar 32-33. Haftalarda nst de sancınız çıkıyor muydu. Hissettiniz mi nasıl bişey oluyor bu sancılar. Doğum sancısı olmadığını biliyorum düzenli değil adet sancısı gibi ağrılarım oluyor yürürken zorlanıyorum
beyzzsenturkk birprensbirprensesannesi- 32nin sonlarında su gelişi ihtimaliyle gitmiştim kasılmalarım vardı ama sancı cıkmamıstı temizdi sonuclarım🤷🏻♀️ çoğu bi sıkıntı yoksa 32de sokmuyor nstye mesela doktor bana 36. haftanda gel dedi🤷🏻♀️
Edau9 birprensbirprensesannesi- düzenli sancım çıkıyordu karnım sürekli kasılıyordu ilaçlar iğnelerle durdurduk şimdi de 37+3 oldum sancıdan eser yok gelesi kaçtı beyefendinin😅
Prenses34_annesi birprensbirprensesannesi- yok ben nst ye girdiğimde de sancım yoktu evde sanki minik acıları sancı sanıyordum da değilmiş 🥰