Aselervam_41 Kızlar 39+3 haftaligim bebegim bikac gündür inanılmaz hareketli ve cok canımi acıtıyor sizce bu normal mi yani yaklaşan doğumun habercisi mi benim bi kizimda var onda hiç böyle olmamisti suan bebegimin cinsiyeti erkek
Sibel58 Aselervam_41 Bende 39.haftadayım.Normal muayene için geldim.Nstde Kalp atışı yüksek çıktı.Doktor direk yatış verdi.Normale dönmeme durumunda sezeryan olacaktı şükür ona gerek kalmadı.Bu arada kasılmam ve açılmam da yok.Sabah nst sonrası vajinal suni sancı ile doğumu başlatacaklarını söylediler.
Elif927 Aselervam_41 bence bir şey yoktur dönmeye çalışıyordur belki erkekler hareketli olur büyüdü iyice 🥰
neseligunler Aselervam_41 benimde 37+2 aşırı hareketli çok aşagıdan hareket ediyor vajina kemiğimden nasıl oraya kadar uzanıyor hayret ediyorum,doğumun yaklaştığının habercisi mi acaba,bide 37 den sonra yer değiştirme oluyor mu ? En son baş aşaği duruyordu
Sibel58 Aselervam_41 Aşırı da hareketli değildi.nst de çıktı.Hiç beklemediğimiz bir durum oldu açıkçası
Elif927 Aselervam_41 inşallah canım döndüyse zannetmiyorum öyledir . Zaten hissedersin az çok hareketinde azalma oluyormuş aşağıda olunca
Meltemyll Sibel58 ya benimde vajinada bi baskı ve aşırı hareketli sizce gitmelimiyim bugun 36 haftalık olduk kizbebek bekliyorum ilk oğlum ama hiç böyle şeyler olmamıştı siz sanciylami gittiniz
Elif927 Sibel58 benim ki de dalgalı çıkmıştı ama şey dedi doktor yükselebilir önemli olan çoğu zaman normal sınırlarda çıkması önemli dediği için bi nebze rahatladım çünkü benimde kalbim yüksek atıyor senn de kalbin yüksek mi
Sibel58 Meltemyll Yok kasılma ve açılmam yok.Normal muayene için gitmiştim sadece.Son zamanlar haftada bir gidiyor ya o şekilde gittim .
Aselervam_41 neseligunler işte brnde bunu merak ediyorum çoğu kisi 37 den sonra artik yeri cok daraldığı icin dinemez diyor benimde aşırı hareketli bu aralar ve bende kasigimda bile hissediyorum hareketlerini
Elif927 Sibel58 onu anladım canım nts de bebişinkine bakıyorlar zaten ama Kadın bana dedi senn ki yüksek atıyorsa bebekte etkileniyor dedi ama normalde benim yüksek senn de öylemi diye soruyorum 😊👏
Aselervam_41 Elif927 evet zaten doktor bana donmis demisti yani bende Zaten donsun istiyorum biran önce doğsun 😪
Elif927 Aselervam_41 Benim ki az hareketliydi zaten ama dönmedi ayakları kasıklarımda hissediyorum çok nadir de olsa 😂🙈