Eğer enfeksiyon değeriniz yüksekse kullanın benim lökosit 143 tü aksef 500 mg kullandım. İnanılmaz bir kasik ağrım vardı doğum sancısı sanmıştım idrar yolu enfeksiyonu en tehlikelisi bence şakaya gelmez. Bol bol su için, iç camasirinizi her gün degistirin, ütüleyin, yoğurt kefir tüketin, bağışıklık için bir bardak limonlu su içebilirsiniz