Kızlar 27+2 haftalık hamileyim son 2 saattir yavaş yavaş durrup başlayan sağ kasığımda sancı var. İlk defa yaşıyorum ve beni biraz telaslandirdi. Bebeğimin hareketlerini hissediyorum fakat bu sancı bu aylarda normal mi ? Yaşayan var mı acaba ? Biraz şiddetli ve ilk defa oluyor.