mihrbnkrc Kızlar merhaba 17nci haftama girdim ve karnımın özellikle sol tarafında bir ağrı mı desem kramp mı desem tuhaf bir ağrı var sizce nedir ?
asiyerz mihrbnkrc ben de 16+3’üm. Adet ağrısı gibi ağrı var kasıklarımda. Umarım normaldir bu ağrılar
dmtturan asiyerz evet normal bende de oluyordu rahim büyüdüğü içinmiş yada bazen şişiyor dokunuyorum sert bebek orada oluyor şimdi 18 oldum azaldı şuan o kadar yok
dmtturan Bende hep vardı bebeğin varlığını böyle hissediyorum dün hiç yoktu kendimi kötü hissetmiştim