Dilk1212 benimkisde normalde gunduzleri hareketili iki gundur tik yok babasi hasta iki gunudr ona dokunmuyor opmuyor diyemi bilmiyorum normalde babasi sabah aksam öper konuşur hemen harekete gecer ama tık yok geceleri ölüm benim icin ama hep sıkıntı icindeyim hic kiyafet giymek istemiyorum hep tuvalete cikma istegi gidince iki damla falan o kadar yani sanirim gunlerim oyle geçecek 2.trimestir balayidi resmen benim icin yaa keske o gunlere donebilsekkk;)