Thaaa Merhaba arkadaşlar kızcemı kucağıma aldım şükür iyiyiz🙏🙏🙏 Çok güzel sezeryan doğum oldu ılk ı gbı korktuğum olmadı ama varısler yürürken biraz can yakıyor geçecek inşallah🙏🙏