Nesrin6807 8 haftalıktan belli lekelenme yşıyorum dr. Progestan yazdı dinlenme verdi önlem amaclı o yüzden sürekli istirahat halindeyim dün ilacımı almadım unuttum hemen leke gelmiş sizde de lekelenme oluyor mu ve adet ağrısı gibi agrım oluyo hafiften ara ara
Tgbbrk Nesrin6807 canim bendede leke geliyo ama kan gibi degil sarı leke geliyo benimde ayni adet olur gibi sancim oluyo ara ara bazen kivrandiriyo beni korkma onlar çok normalmiş doktoruma sordum ben daha ayak sancilari da olacakmis
Esraserpil Gebeligimin basindan beri leke oluyor doktor bebek saglikli dusuk tehdidi yok bebek buyudukce eski kan geliyordur ve yerlesmedir pembe olursa tehlikeli diyor yinede onlem amacli igne vuruldum progestan kullaniyorum ilaci aksattigim zaman benimde geliyor ama doktoruma gore normalmis.
Nesrin6807 Tgbbrk iyi bari ya sevindim benimde kahve ve sarı şeklinde oluyor napalım bebişler için katlanıcaz😍
Esraserpil Lucky canım bende agizdan aliyorum ama sormak istedim cok bas donmesi yapiyor vajinal alsam bir sorun olurmu acaba doktoruma carsamba gunu gidicem
Nesrin6807 Lucky önce ağızdan da ama çok kötü baş dönmesi yaptı vajinal kullanmaya başladım dr.a sorarak 2 şekildede kullanılıyormuş
Lucky Esraserpil ben gebeliğimin başından beri vajinal olarak alıyorum bu şekilde daha etkili hem de etkilerini yaşamamış oluyorsunuz. Bol bol dinlenin uzanın allahın izniyle geçicek 😘
Semaaa Vajinal daha iyi etki ediyor demişti dr um bende kullandım hala kullanıyorum sabah akşam vajinal alıyorum
Esraserpil Nesrin6807 vajinal nasil aliyorsunuz bilmedigimden soruyorum kusura bakmayin kontrolum carsamba gunu ama agizdan alinca bas donmesi yapiyor gunde 3 tane iciyorum o yuzden bende bugun vajinal denicem
Tgbatem Esraserpil fitil gibi kullanılıyor ağızdan alındığındaki yan etkileri olmuyor ve daha faydalı diyorlar
Esraserpil Tgbatem ben simdi yapsam arkasindan temizliğe başlamam gerek geri cikmamasi icin dinlenmem flan gerekiyormu nasil oluyor yitiyormuyum hic bilmiyorum nettede bise bulamadim
Nesrin6807 Esraserpil ben yatmadan önce kullanıyorum sonra uyuyorum dr. Yatarken kullan dedi bana bence siz dr.a danışın çünkü 3 kere kullanman lazımmış o yüzden bekle bence
Esraserpil Nesrin6807 cok tesekkur ederim carsamba gunu kontrolumde doktorumla bu konuyu gorusucem sabah ogle aksam kullaniyorum