sudamlasi Usui çatlamalar ansızın başlayabilir. 20.haftadan sonra kalçam çatladı daha sonra göğüs altım çatladı karnımda başka yerimde çatlak yok
sydv Cismmpoyraz48 ayyyy en korktuğum şey benim de şimdi bi şey yok inince göreceğiz bakalım ben şok 😀😂😂
Cismmpoyraz48 Usui hayır çizik bile yoktu sağlık ocaginda ki ebeler bile ne güzel çatlağın yok şanslısınız diyordu o yüzden hiç yağ krem bile kullanmamstim ta ki doğurana kadar 😒 ama zamanla dha iyi oluyor düzeliyor cokta çirkin durmuyor artk
Mnlya Usui benım 18 haftada kalcamda catlaklar oldu tanı hamılelıktenmı yoksa kılo almamdanmı bılemıcem 😀