Anneyimmm34 35+5 bende gittim oraya Ayşe Gülçin demirdoven e çok ilgili bir doktordu, ama fiyatlar çok yükseliyordu dedim yazık günah sadece doğurmaya buraya geleyim 😂😂 sonra eğitim araştırmadan memnun kaldım açıkçası özel fikrimi değiştiren bir doktorum vardı doguma girmiyor ama 😒