Burcu09 Arkadaşlar merhabalar hemen hemen 6 haftalık hamileyim ve çok şiddetli kasık ağrılarım var gece uykularımdan bile uyandığım oluyor sizce bu normal bişey mi ne yapmalıyım acaba 🙏🏼🙏🏼
Anne3434_ Burcu09 kasık ağrısı başlarda normal diyorlar ama o kadar şiddetliyse yime de doktoruna danışmalısın belki sorun olabilir canım Allah korusun
HaticeNur Dr şöyle bu durumu bendede öyle oluyordu gittiğimde söyledim bi sıkıntı yok normal dedi ama her ihtimale karşıda progestan düşük önleyici verdi 9 haftaligiz devam ediyorum
Burcu09 Bende kullanıyorum progrestan çarşamba gününden beri ama dün gece çok şiddetliydi uykumdan falan uyandım tedirgin oluyorum bırde ilk gebelik olunca acemilikte var