Melek2121 öncelikle hayırlı uğurlu olsun beebeğin, mutlu huzurlu sağlıklı uzun bir ömrü olsun inşallah 🥰 ve sana da çok çok geçmiş olsun ❤️ şimdi ilk olarak sütüm gelmiyor diye asla stres yapmıyorsun çünkü sütün gelir merak etme 😊 muhtemelen hastanede kalman gerekiyordur. Eşine söyle evden sana temiz bir havlu ve ütü getirsin, ütü ile havluyu ısıtıp göğüslerinin üstüne koyup masajla sütü aşağıya doğru itiyorsun. Bebeğini 2 saatte bir emzirmeyi kesinlikle ihmal etmiyorsun. Meme ucundaki yaralar için de krem ve gümüş kapak kullanıyorsun 😊 bol bol su içiyorsun, bebek uyurken uyuyup dinleniyorsun, bebeğini emzirirken onunla temas halindeyken mutlaka onu ne kadar çok sevdiğini ne kadar çok beklediğinizi ona anlatıyorsun onunla güçlü bir bağ kuruyorsun 😊