Kızlar merhaba 35 haftalık hamileyim 32 33 de şekerim çıkmaya başladı ama şeker yüklemesi yaptırmamıştım yeni çıktı diye bilirim ve arada yükseliyor korkuyorum da ama bebeğim hareketli de böyle olan var mı doktorum diyet de vermedi 12 Ocak doğum ama korkuyorum şimdi yine 167 olmuş şekerim balık salata yeşillik yemiştim canınız çekmesin sizce ne yapmış olabilir