Dorukkusumm amin İnşallah canım benim Yok ya öyle bir hiç doğum psikolojisinden ya da korkusuna girmedim kendimi hiç o korkuya psikolojiye de sokmadım aşından beri hamileliğimin başından beri söyleyeyim ilk gebeliğim benim mesela yaşım küçük kimisi diyor sana lay lay lom böyle hafif geliyor ama hani insan biraz da kendine güvenecek diyorlar ya gerçekten de öyle bir durum Ben başından beri normal doğum çok istiyorum ki inşallah Rabbim nasip eder herkesin gönlünden geçeni 🥰