Umutlu2272 vallahi eşimle tek tek marketleri gezdik hesap kitap yaptık hemen hemen bütün bezleri adet miktarına göre en hesaplı prima geldi gözümüze ya molfix ya prima alacaktık kafamızda başka bişey yoktu zaten teyzem bir dönem molfix kullandı onunda bebeği erkek cırt cırtlı bantları da yapışmama sorunu var ve kakasını beline kadar çıkartıyor alma dedi en sonunda prima almaya karar verdim. Özellikle şok market te indirimde adet olarak hesaplarsan baya iyi fiyata denk geliyor bunu anladım.
Birde istanbuldaysan onur market orada da hesaplı prima. Şimdiden her hafta 1 paket almaya başladık