Aaaassss Taş düşümeye doğum sancısı gibidir derler daha önce hem taş düşürmüş hem doğum sancısı yaşamış arkadaşlar varsa gerçekten öyle mi ikisi arasında nasıl farklar var ?
Momtheangel Aaaassss ben kum döküyodum 8 haftalıkken gerçekten kıvrandıran bişeydi sezaryen oldum normal doğum sancısını bilmiyom ama 😊
Hulyasezer Aaaassss kum bar bende de aynısı ölüm gibi en azından dogum sancısı cocuk cıkımca bıtıyo bu kum sancısı her üşütmede meydana cıkıyo