S53 Merhabalarrr 36+1 dogum yaptım küçük oldugu için emmıyo sagıp verıyorum böyle olup sonrasında anneyi emen varmı bıde hangı mama kullnıyosunuz hipp kullndıgımda kusma sorunu yaşıyorum