yagmur0504 Çok şükür Rabbim tekli rakamları görmeyi nasip etsin🙏tüm güzel anneler sağlıkla alalım bebişlerimizi kucagımıza 🥰sağlıkla gelsin bebişlerimiz 🐣💖
yagmur0504 Eldgrn Yavaş yavaş sona yaklaşıyoruz. Zaman nasılda hızlı geçiyor🤗Sağlıkla gelsin bebişlerimiz 🙏
Eldgrn yagmur0504 daha şurda zaman geçmiyor diye isyan ediyorduk Allah’ın hikmeti bak nasıl geçti zaman geçmiyor geçmiyor diye diye ettik bu günleri şimdi de su gibi akıp geçiyor sağlıkla gelsinler az kaldı gerçekten
yagmur0504 Eldgrn Buraya katıldığım günü hatırlıyorum dün gibi zaman hiç geçmicekmiş gibi 3 haneli rakamla başlamıştım 🤭geçmez diyordum şimdi yokuş aşağı ilerledikçe dahada heyecanlanıyorum 😍Bi bakmışız bebiş kucağımızda🐣şükürler olsun 🙏sağlıkla gelsinler
Eldgrn yagmur0504 öyle gerçekten burası yeğenimin büyüdüğünü takip etmek için yükleyerek başladığım yerdi şimdi kızçemi takip ediyorum çok şükür rabbime bak bitti nerdeyse o da Allah’ın izniyle sağlıkla sıhhatle kucağımıza alalım evlatlarımızı 🥰🥰
yagmur0504 Dilara556 Ay sizinde az kalmış allahım bir sesle kurtarsın sağsalim sağlıkla gelsin bebişlerimiz 🙏😍🤗
yagmur0504 DamLa_s Normal doğum şeklinde ilerlerse 23 mart. Sezeryan olursa 13 mart allahın izniyle. Sizin nezaman 🤗🙏
yagmur0504 DamLa_s Yaptık canım benim. Yeni yıldan sonra herşey çok pahalı olacak. Sağolsun Annem babam. Kayın validem kayın babam. Aldılar bize pek bişe kalmadı🤭 İki tarafında ilk torunu olunca🤗allahım başımızdan eksik etmesin onları🙏 siz yaptınızmı alış veriş 🥰