Bem yaptirdim ve şekerim çıkti zaten ben de insulin direnci vardi ailemde de şeker hastaligi var.Iyi ki de yaptıŕmışım diyorum bilmeden yemeye devam edecektm ve ilerde bebek icin ya da benim icin sorun olacakti.içilen 200ml su gun icinde kim bilir o sekerin kac katını tuketiyoruz.riskiniz varsa ben yaptirin derim.