Merhaba kızlae bana acıl bılgı verırs mısınız ya. Ben şu an 28 haftalıgım ve ıkı gun once tahlıl yaptırdım ıdarar yolarımda enfeksyon cıktı bı tane ılac yazdı suya katıp ıcıyorsun dun ıctım ve bugun ısal olmusum ama afedersını su gıbı gelıyo normal mı sızce ve bebe zararı olmaz dımı