gkcbrdk Kızlar yenidoğan kıyafet kaç tane aldınız? Deneyimli anneler de akıl versin lütfen yetmeyecekmiş gibi geliyor 😔
beyzzsenturkk gkcbrdk yenidogan sadece iki takım aldım geri kalanı 0-3 hep çoğu da tulum şeklinde zaten cabuk büyüyorlar zıbınları fazla aldım onları da nasıl olsa icine katlanıcak diye 0-3 ay aldım dolabın cogu 0-3 6-9 seklinde
Fndkrdu gkcbrdk yenidoğan çok almayın hatta 1 tane hastane çıkışı alıp diğerlerini ↉ ya da ⅓ de oluyor bazı markalarda onlardan tercih edin bence kızlar yenidoğan dönemi çabuk büyüyor
Edafmo gkcbrdk ben yenidoğan yalnızca 1 tane 5lş aldım doğumhaneden çıkarken ebeye vermek için. Onun dışında aldıklarım hep 0-3/1-3 ay; 20 tane zıbın var uzun kollu kısa kollu ve askılı karışık 5 tane alt üst takım 10 tane de tulum aldım.
Bergunx1 gkcbrdk 2.5 aylık bebeğim var. Yenidoğan olarak 2 takım hastane çıkışı 1 tane de tulum almıştım. Tulumu sadece 2 kez giydirebildim. Takımları da ilk bir ay kullanabildim. Kalanları 0-3 ay almıştım onları hala giyebiliyoruz. Tavsiyem sadece 1-2 hastane çıkışını yenidoğan almanız. Kalanları 0-3 olarak almak daha kullanışlı oluyor.
Ahsenveannesi gkcbrdk bir yada iki tane al canım o kadar küçük ki 2 hafta anca giyiyor 0-3 ay al. İlk gebeligimde herşeyi 0-3 aldım 3 tane uzun kollu zıbın yenidoğan aldım on gün falan giydi anca
seyma9188 gkcbrdk Zıbınları 1-3 ay aldım. 5 li hastane çıkışı 2 tane aldım. Patikli alt üst takım 2 tane(1-3 ay),2 tane(3-6 ay),2 tane (6-9 ay aldım) 4 tane patikli tulum aldım. Kız kardeşim çok fazla kıyafet yolluyor bana ondan fazla bişey almadım.