buseyldz00 Snglhfs Günah değilmiş uygun görülmemiş, Kocanız izin veriyorsa dinen kordon bağlatmanın bir sakıncası yoktur yazıyor , Videoları ve yazıları araştırdım
cansualisa buseyldz00 benimde 2. Gebeliğim doktorum önermedi yaşın 24 dedi 10 sene snra isteyebilirsin çocuk dedi bağlamam dedi hap ya da sprialll dedi hapla devam etmeyi düşünüyorum
buseyldz00 cansualisa senin yaşın baya gençmiş tabi doktor doğru düşünmüş 30 yaşında 3. İstiyebilirsin o irade olursa kendinde ama ben 29 yaşındayım ve 3. noow 🤷🤯😁
Kubra2423 buseyldz00 aynen benim içinde yaş ile alakali bir neden değil tamamen ALLAH ın izniyle ikinciyide sağ Salim sağlikli bir şekilde RABBİM kucağimiza almayı nasip etsin 2 yeterli gerçekten 47 kg ile 150 boyunda minicik birşeyim bir taneyi zar zor taşıyorum😂😬 iki tane ile gayet iyi oluruz bence çok şükür daha ne olsun ikiden fazlası benim için sakıncalı
buseyldz00 Kubra2423 ya zaten caiz değil diyorlar da risk olmazsa caiz değilmiş ben sezeryan ile doğum yapıyorum 4. Den sonrası benim için zaten riskliye dönecek illaki bağlatıcam aynı hesaba gelmiş oluyor 🤷
3babymom buseyldz00 yaş 28 3. Sezeryan oldum ama baglatmadim 😂 dinen de günah ayrıca başka birçok yontem var yani yaşım genç gerek duymadim
buseyldz00 3babymom dinen günah değil yalnız 👐 caiz-uygun görülmemiş sadece , kocanın rızası olduğu sürece dinen bi sakıncası yok 👐 korunma yöntemleride , genç yaşta çok çocuk yapmak da , az çocuk yapmak da tercih meselesi .
buseyldz00 Dnz35 evet canım sezeryan doğum olduktan sonra bağlıyorlar açıkken , dr.una söylemen gerek🌸
3babymom buseyldz00 sizin tercihiniz siz bilirsiniz dinen caizden ziyade sağlık sorunu yoksa bağlatmak günah bir arkadaşımdan biliyorm çok hocaya falan sormuştu bence iyice bı araştırın sizin dusuncenize karışmak değil benimkisi hayırlısı olsun hakkınızda iyi günler 🌸
AngelKalkan 3babymom şöyle bi durumda var bende su an korunduğum halde hamile kaldım . Korunma yöntemleri yüzde yüz korumuyor her şekilde hamile kalan var . Bende bağlatmak istiyorum hem maddi hem de manevi 3. Bebeğe bakacağımı , o cesareti görmüyorum . Doğurup yeterli ilgi verilemeyecekse bence bağlatmak en iyisi geliyor .