Seydalii Merhaba kızlar 27+3 haftalık hamileyim.Ama koltuk altı ve göğüs çevresi kararmalar yasayn var mı bı de yine boyunda ve koltuk altında küçük et benler çıkmış bugün farkettim ve bayağı endişelendim acaba normal mi yoksa doktora sormalı miyim
Melistkr2 Seydalii AA bende de et ben baya çıkmış boynum ve koltuk altıma doğru. ve meme ucum da sadece kararma oldu diğer bölgeler de kararma olmadı
Kullanici55 Seydalii hamilelikten normal canım bendede bi çok kişide de olan durum herkesin bünyesi farklı dogumdan 6 Ay sonra biraz biraz vücudun normale dönermiş rahatsız olduğun et benleri aldirirsin ben öyle yapicam
ftmdyn22 Seydalii bendede et beni değilde göğsümde ve koltuk altımda kararma çok oldu 😕sözde çevremdekiler doğumdan sonra geçer diyorlar inşallah öyledir 😓
Defnem_26 Boynum karardı et benide cikti gogustede kararma var kararmalar gecerde benler ne olur bilmiyorum 😥
Binnur2 Benimde ayni şekilde boynumun altında et benleri ve bahsettiğin yerde kararmalarim var. Hamilelikten kaynaklı çoğu kişi yaşıyor
Kullanici55 Seydalii yani böyle dusunmeniz doğru değil takilacagimiz en son şey vücut güzelliğimiz kısmı ki şuan herseyin bi yöntemi var benler yakılıyor küçük bi işlem kararmalara krem veya lazer sonuçta hamilesiniz çocuğunuz oluyo Allah herkese evlat vermiyo o yüzden bu durumu şikayet olarak dile getirmeyin derim bu bi süreç ve gecicek yani önemli olan çok şükür Rabbim evlat verdi sağlıkla dogsunlar gerisi zamanla hallolur
Seydalii Kullanici55 ne diyon yaaa şimdi sen saçma saçma laflar sanki bebekten şikayet ettik merak etme öyle kolay kolay hamile kaafim ben evlat kaybı özlemi ne demek iyi biliyorum.ysni şimdi bunu yazayım da moral bozayim mi dedin anlamadım.neyse tartışmak hiç karakterimde değildir o yüzden sağol
Kullanici55 Seydalii yazim gayet insancıldi nasıl farklı okudun bilemiyorum da neyse selametle kardes🥰
sinoli Seydalii Benim kararma vs. yok ama göz çevremde et benleri çoğaldı önceden de vardı ama göz çevresi ve boyun kısmımda çıktı rahatsız olursam ilerde aldırmayı düşünüyorum 🤨