Muayene için bişey diyemem ama doğumu orda düşünün gebe okuluna katılırsanız eşinizle birlikte odanızda doğum yapıyorsunuz ilk kızımı orda doğum yaptım muhteşem bir hastane gerçekten kent hastanesiyle yarışıyorlar eğer bi sorun olmadığı müddetçe tekrar aynı hastanede doğum yapmak isterim