mommiracle 5 doz dıye bılıyorum. Ben de ıkı doz oldum. 3. Dozu dogumdan sonra dedı saglık ocagındakı hemsıre. Doktorumda teyıt ettı. Zorunlu degıl tabı ama ben yaptıracagım. Nasıpse 2. Cocukta tekrar olmanıza gerek kalmıyor. Eger dusunuyorsanız . Omur boyu koruyor. Tamamlamazsanız dozları dıger gebelıklerde tekrar yapıyorlar.